Cikkek archívuma

Rotter Nikolett

2012.11.16 17:28
Első nap megérkeztünk a Búcsi kollégiumba, résztvettünk az emlékfutáson.Utána visszamentünk ebédeltünk.Délután megnéztük a Bababházat Utána kaptunk vacsorát . Utána elmentünk a szállásunkra. Karvára Lepakoltunk. pihentünk egy kicsit és utána elmentünk sétálni.. Visszaértünk utána még...

Pályázati felhívás!

2012.10.31 08:33
TA Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt. minden évben kiírja a leendő hetedikes gyerekek számára a "HATÁRTALANUL" pályázatot. Tavasszal érdemes figyelni a hírdetéseket, mert hamarosan újra lehetőség nyílik a pályázatra! Kalandra fel!

Projektnap

2012.10.27 10:29
Elérkezett a nap, amikor az egész iskola Búcs körül forgott. Az összes gyerek a 2. emelen tolongott, megtekintették kiállításunkat, majd meghallgatták beszámolóinkat a határon túli élményeinkről. Közösen elénekeltünk a szabadságharcból származó Fel,Fel vitézek című dalt. Később totókon, kirakók...

Élménybeszámoló a diákoknak

2012.10.19 10:28
Ezen a délutánon a felsős diáktársainkat hívtuk el egy képzeletbeli utazásra. A búcsi kirándulásról tartottunk élménybeszámolót neki olyan részletesen, hogy ha egyszer eljutnak a határon túli településre, úgy érezzék ismerik a község majd összes szegletét. Figyelmesen hallgaták humoros...

Élménybeszámoló szülőknek

2012.10.17 16:00
Hazaérkezés után a szülőnek beszámolót tartottunk az élményeinkről. Meséltünk az előkészületi órákról, hogy milyne hasznos volt, hogy előre megismertük utazásunk célját. Majd programról programra beszámoltunk az utazásunkról. Hosszúra nyúló előadásunknak majdnem 18 órakor lett vége. A szülők nagyon...

Séta a Duna parton

2012.10.12 09:57
  Első éjszaka (Pénteken) olyan 20:00, 20:30 óra magasságágban elmentünk sétálni a Duna partján. Angelika, és Panka néni a sor hátulján, néhány lánnyal haladtak. Szerény személyem és megannyi cimborám egy kicsit előrébb mentünk a kelleténél. Az egyik barátom elbújt a sötétben, és volt képe...

Komarno

2012.10.12 09:53
  Szombaton Komárnóba nézelödtünk ott jégkását ittunk meg fagyit ettünk. Nagyon szép volt megnéztük az Európa teret és a Komárnói várat. Az úton sokat ’’mókáztunk,,. Az egyik barátom pulcsiját összegöngyölgettük és azzal labdáztunk. Megnéztük a Klapka György szobrot ahol megemlékezés volt. Nem...

Templomok

2012.10.11 10:04
  Templomok A templom szép volt számomra. nekem az tetszett a legjobban, hogy kevés dísz volt és magas volt a mennyezet. A református templom is szép volt hiszen az úr asztala középen volt. Majd egy református istentiszteleten is részt vettünk. Végül távozásképpen előadtuk a mi kis...

Kézműveskedés

2012.10.10 10:03
  Az ebéd után kb:másfél órával elkezdődött a kézműveskedés. Lehetett választani, hogy virágot vagy Zámoly és Búcs címerét készítsük el. Senki se vállalkozott a két címer elkészítésére. De Angelika néni és Panka néni vállalkozott zámolyiak közül a búcsiak közül pedig az igazgatóhelyettes....

emlékfutás

2012.10.10 10:00
  Október 5.-én Búcs községbe kirándultunk . Az iskolai műsor  után emlékfutást rendeztek a tó körül  . 6 akadályt kellett végig vinni. Két csapatot alkottunk, volt egy erősebb és egy gyengébb csapat.    A  7.-8.-9.osztályos tanulók csapatai közül a mi csapatunk...