Séta a Duna parton

2012.10.12 09:57

 

Első éjszaka (Pénteken) olyan 20:00, 20:30 óra magasságágban elmentünk sétálni a Duna partján. Angelika, és Panka néni a sor hátulján, néhány lánnyal haladtak. Szerény személyem és megannyi cimborám egy kicsit előrébb mentünk a kelleténél. Az egyik barátom elbújt a sötétben, és volt képe megijeszteni. Ahogy mentünk haladtunk, ráleltünk egy kicsike ’’piactérre,,. Természetesen egyből odarohantunk, és elkesztük árusítani a pulcsinkat, vagy egymást. Az út végén találtunk egy vendéglőt, ami egy hajón volt, de sajnos nem mentünk be. De nekem a legjobb élményem az egészben az volt, hogy amikor visszafele mentünk akkor ránéztem az égre, és csak gyönyörködtem a csillagokban. Akkor volt egy pillanat, amikor elfelejtettem az élet minden baját, és csak egy valakire tudtam gondolni…na de azért… mindent akkor sem mondok el. Érjétek be ennyivel…                                Sziasztok.

Dóka Lukács László