Blog

Rotter Nikolett

2012.11.16 17:28

Első nap megérkeztünk a Búcsi kollégiumba, résztvettünk az emlékfutáson.Utána visszamentünk ebédeltünk.Délután megnéztük a Bababházat Utána kaptunk vacsorát . Utána elmentünk a szállásunkra. Karvára Lepakoltunk. pihentünk egy kicsit és utána elmentünk sétálni.. Visszaértünk utána még játszottunk.2. nap felkeltünk elmentünk a kollégiumba reggeliztünk ,  utána megnéztük a falut.Kati Néni vezetésével.visszaértünk ebédeltünk , utána elmentünk komárnoba megnéztük hogy mi található ott. visszaértünk vacsoráztunk. 3. nap Délelőtt szerepeltünk , szerintem nagyon jól sikerült. Ebéd után voltunk a temetőbe. Utána elindultunk hazafelé úközbe bementünk a Monostori Erődbe, mindenki beakart menni. kár lett volna ki hagyni. 5 óra fele elindultunk haza .7 óra fele értünk  haza. Nagyon jó volt a kirándulás!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Séta a Duna parton

2012.10.12 09:57

Első éjszaka (Pénteken) olyan 20:00, 20:30 óra magasságágban elmentünk sétálni a Duna partján. Angelika, és Panka néni a sor hátulján, néhány lánnyal haladtak. Szerény személyem és megannyi cimborám egy kicsit előrébb mentünk a kelleténél. Az egyik barátom elbújt a sötétben, és volt képe megijeszteni. Ahogy mentünk haladtunk, ráleltünk egy kicsike ’’piactérre,,. Természetesen egyből odarohantunk, és elkesztük árusítani a pulcsinkat, vagy egymást. Az út végén találtunk egy vendéglőt, ami egy hajón volt, de sajnos nem mentünk be. De nekem a legjobb élményem az egészben az volt, hogy amikor visszafele mentünk akkor ránéztem az égre, és csak gyönyörködtem a csillagokban. Akkor volt egy pillanat, amikor elfelejtettem az élet minden baját, és csak egy valakire tudtam gondolni…na de azért… mindent akkor sem mondok el. Érjétek be ennyivel…                                Sziasztok.

Dóka Lukács László

Komarno

2012.10.12 09:53

Szombaton Komárnóba nézelödtünk ott jégkását ittunk meg fagyit ettünk. Nagyon szép volt megnéztük az Európa teret és a Komárnói várat. Az úton sokat ’’mókáztunk,,. Az egyik barátom pulcsiját összegöngyölgettük és azzal labdáztunk. Megnéztük a Klapka György szobrot ahol megemlékezés volt. Nem volt rossz a megemlékezés. Találkoztunk a Zámolyi polgármesterrel. Északa a barátaimmal 5-en aludtunk egy négy ágyas szobában. :-(

Pieber Tamás

Templomok

2012.10.11 10:04

A templom szép volt számomra. nekem az tetszett a legjobban, hogy kevés dísz volt és magas volt a mennyezet. A református templom is szép volt hiszen az úr asztala középen volt. Majd egy református istentiszteleten is részt vettünk. Végül távozásképpen előadtuk a mi kis műsorunkat.

Bakonyi Zoltán

Kézműveskedés

2012.10.10 10:03

Az ebéd után kb:másfél órával elkezdődött a kézműveskedés. Lehetett választani, hogy virágot vagy Zámoly és Búcs címerét készítsük el. Senki se vállalkozott a két címer elkészítésére. De Angelika néni és Panka néni vállalkozott zámolyiak közül a búcsiak közül pedig az igazgatóhelyettes. Mindenki jól érezte magát és mindenki szépeket alkotott. Amikor mindenki végzett akkor kimentünk az udvarra. Amit Angelika néni és Panka néni készítettek azt otthagytuk amit pedig a búcsi igazgatóhelyettes készített azt elhoztuk.

Kovács Zoltán

emlékfutás

2012.10.10 10:00

Október 5.-én Búcs községbe kirándultunk . Az iskolai műsor  után emlékfutást rendeztek a tó körül  . 6 akadályt kellett végig vinni. Két csapatot alkottunk, volt egy erősebb és egy gyengébb csapat.    A  7.-8.-9.osztályos tanulók csapatai közül a mi csapatunk nyerte meg az emlékfutást (Csapattagok: Kovács Georgina  [Gina], Kovács Zoltán [ Koko ],  Einvachter Ferenc [ Fecó] , Dóka L. László [Laci], Bakonyi Zoltán [ Bakó] . A gyengébb csapat tagjai: Rotter Nikolett ( Niki), Csákány Eszter ( Eszti) Téglás Cintia ( Szinti) Pieber Tamás (Tomi). Az emlékfutás végén megismerkedtünk 1-2 emberrel. Nagyon jól éreztük magunkat!!!

Kovács Georgina

Babamúzeum

2012.10.10 09:59

Nagyon sok babák voltak ott. Több népviseletet mutattak be a babákon. A végén egy  kérdést tettek fel amire én tudtam a  válasz és kaptam egy hűtő mágnest . Baba családok voltak ott. Csákány Eszter

Búcs: falunézés

2012.10.10 09:49

Második nap: Délelőtt megnéztük a Bucsi falut, Kati Néni vezetésével. Sok mindent láttunk, voltunk templomba, Polgármesteri hivatalba, és a Gaál Sándor kiállítást is megnéztük. Nekem az tetszett a legjobban, amikor összeismerkedtem egy lánnyal, jó volt vele beszélgetni. Nagyon jó volt a falunézés, köszönjük Kati Néninek hogy végigvezetett minket a faluba, kár lett volna ki hagyni. Köszönjük.

Rotter Nikolett

2012.10.09 15:36

Nekem legjobban a Komáromi  séta tetszett a legjobban sok volt a látnivaló kár lett volna kihagyni. meg a hajóétterem tetszett még nekem nagyon jó volt minden!

Monostori Erőd

2012.10.08 10:00

2012:10:08

Nagyon tetszett a "MONOSTORI-ERŐD" mert sokat sétáltunk,sok volt a látnivaló,rengeteget voltunk a föld alatt.

15-állomás volt:

* 7.- tiszti szálló

* 8.- dunai bástya

* 9.- latrina

* 10.- dunai básttya(kilátó)

* 11.- Kazamata bejárat

* 12.- Nyugati bástya

* 13.- haditechnikai park

* 14.- kenyérmúzeum

* 15.- hadtörténeti kiállítás

Bakonyi Zoltán

1 | 2 | 3 >>

Én ma megnéztem a Szüreti mulatságot Búcsban!!!